Ebay kívánságlista #1 - virágos sifon blúzok

Sokszor vásároltam már ebay-en, és nagyon szeretem, bár a ruházati termékek és kiegészítők minősége nem túl magas az olcsóbb kategóriában (mondjuk ennyi pénzért nem is várható). Ettől függetlenül még csak egy táskával gyűlt meg a bajom (táskát nem is fogok újra rendelni). 

Mostanában mindig a virágos, színes blúzok kötik le a figyelmem, amikkel tele vannak a kirakatok (Reserved, Orsay, Promod...) és ebay-en is találtam többet, ami tetszett. Az áruk 1500-2500 Ft körül mozog, postaköltség pedig nincs, úgyhogy ránézésre nagyon megéri inkább itt beszerezni...kérdés persze, hogy mennyire lesz tartós ez a trend, illetve, hogy nyáron az ember szeret-e ilyen anyagot viselni magán. Mert hát a sifon nem az a lélegzős textília, én pedig jobban szeretem a könnyen kezelhető, egész nap kényelmesen viselhető ruhákat. 

Linkeket nem írtam a blúzokhoz, mivel számos eladónál megtalálhatók ebay-en és az áruk is változó. Válaszd ki a neked megfelelőt! Chiffon blouse keresőkifejezéssel rengeteget találsz...


Az első képre a világosabb, visszafogottabb mintájúak kerültek. Ezek között maximum ár alapján tudnék dönteni, mivel mind gyönyörű. Az 1. és a 3. egyébként nagyon emlékeztet az Orsay-ben kaphatóakra.


A második három blúz már kicsit erőteljesebb színű. A 6-os számú mintája igazából 2013-ban volt nagy divat, de nekem még mindig nagyon tetszik. Az 5-ösről kép alapján nem tudom megmondani, hogy nem öreges-e picit, de azért még az esélyesek között marad. A 4-es farmerhez tuti jól megy, de már van hasonlóm, úgyhogy nagy dilemma ez is.

A fentiekhez, ha sikerült választanom, már csak valamilyen tavaszias színű blézert kell megálmodni és kész is a kicsit elegáns, kicsit hétköznapi szett! Nektek hogy tetszenek ezek a könnyed, áttetsző blúzok?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: