Emeld ki a tekinteted! Bronzos smink estére...

 ...vagy nem feltétlenül estére. Aki szeret erőteljesebben sminkelni, az nyugodtan viselheti nap közben is, hiszen nem használtam annyira élénk vagy csillogós színeket, hogy ne állná meg a helyét akár a munkahelyeden vagy a suliban is.

Ez a smink nagyon szépen kiemeli a szemet. Nemcsak vonzza a tekintetet, hanem nagyítja is a szemeid! De térjünk is a lényegre, nézzük az elkészítés menetét!
1. Kezdetként lealapoztam a szemhéjam, korrektort használtam a szem alatti sötétebb területre és megigazítottam a szemöldököm egy barna szemceruzával.

2. Ezt követően egy matt, világos barna szemhéjpúdert vittem fel a mozgó szemhéjra.

3. Viszonylag lágy, könnyen maszatolható fekete szemceruzával a képen látható módon előkészítettem a felületet a későbbi színes szemhéjpúdernek. Kihúztam a szemem alatti részt (a szemzugot kihagyva), valamint a szemhéjam külső részén háromszöget alkottam. Itt még nem törekedtem a pontosságra.

4. Elsatíroztam a szemceruzával rajzolt részeket, hogy egyenletes felületet kapjak. Ehhez én egy satírozó szivacsot használtam, de megfelelő eszköz lehet egy ecset, applikátor vagy fültisztító pálcika is.

5. Csillogó bronz színű szemhéjpúdert vittem fel a fekete részekre, valamint az átmenet kedvéért ezen kívülre is.

6. Kevés matt, középbarna szemhéjpúdert vettem fel az ecsetemre és nagyon alaposan eldolgoztam vele a széleket. Erre a lépésre ne sajnáljátok az időt!

7. Egy lapos korrektor ecset segítségével óvatosan csillámló fehér szemhéjpúdert vittem fel a szemöldököm alá, valamint az eddig világosan hagyott részre a szemzug környékére. Ettől tűnik majd igazán nagynak és sugárzónak a tekintet!

8. Végül az alsó és a felső vízvonalat fekete szemceruzával emeltem ki. A szempilláimat először göndörítettem, majd felül kettő, alul egy rétegben spirállal festettem. 



Hogy tetszik a smink? Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, hiszen ez az első ilyen jellegű bejegyzés az oldalon! Véleményeteket és ötleteiteket kérlek, hogy írjátok meg kommentben!





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: