Dobd fel pirossal!

A Remark Magazine 2013 november/decemberi száma elgondolkoztatott, hogy vagyok-e én olyan bátor, hogy a lentiekhez hasonló összeállításokat viseljek. Azért valljuk be, ha egy fehér-vörös-arany kombinációban libbensz be valahová, nem lesz olyan ember aki nem téged bámul.  Mindazonáltal tagadhatatlan, hogy nagyon el lettek találva ezek a színek! Ráadásul tökéletes alkalmat nyújt egy ilyen ruházat a legmerészebb vörös rúzsaink viseléséhez is!

Kevésbé bevállalós leányok (főleg átlagos hétköznapokon) egyébként a fehéret lecserélhetik feketére vagy szürkére és máris visszafogottabb lesz a hatás. Én is készítettem pár hétköznapi összeállítást a fotósorozat által ihletve. Ezeket a bejegyzés alján találjátok!






Jöjjenek tehát a saját összeállításaim! Az első maradt az elegáns vonalon belül, de azért kicsit visszafogottabbá tettem a fekete nadrággal. Kiegészítőként fényló arany ékszereket választottam. A második egy első ránézésre bájos szoknyás szett megdobva egy aranyszínű bakanccsal. A szoknyát szórakozóhelyre lecserélheted akár aranyszínű leggingsre is. A harmadik szett rugaszkodott el stílusában a leginkább az eredeti fotósorozattól , de azért a piros dominanciája itt is megjelenik. Az ékszerek antik arany színűek, innen is eltűnt tehát a csillogás, így még hétköznapibb lett az összhatás. 


Én azt mondom, érdemes beszerezni néhány élénk színű ruhadarabot akkor is, ha egyébként inkább a visszafogott, konzervatívabb színeket kedveljük. Ez nem kell, hogy a piros legyen! Bármilyen elütő (akár neonos) szín ugyan ilyen különleges hatást kelthet! Ezekkel garantáltan kitűnünk majd a szürke tömegből!




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: