Essence aktuális kiárusítás

Ismét kiárusítás lesz a Rossmann Essence polcain (a dm-ben és a Müllerben már folyik). A Rossmannban 18-án, vagyis holnap kezdődik a leárazás. Rég nem éltem már a lehetőséggel, pedig mindig jó kis termékeket lehet ilyenkor beszerezni, de most elhatároztam, hogy meglepem magam 1-2 újdonsággal, mert a vizsgáimmal egészen ügyesen haladok. :) 

A teljes listát a kedvezményes termékekről itt tudjátok megnézni. Itt, a blogon csak azokat mutatom be, amikre szeretnék lecsapni. Egyébként sok más is van, ami nagyon tetszik, de mindig mondogatom magamnak, hogy "FÖLÖSLEGES", és, hogy "MAJDNEM UGYAN ILYENEM VAN" ami egész hatásos módszer. Minden termék egyébként egységes, 349 Ft-os áron lesz kapható. Ez tehát a nagyon minimálisra szorítkozó listám az abszolút kedvencekkel:

A leginkább ezt a tojás alakú alapozó szivacsot szeretném, bár a közeli Rossmannban pont nem láttam ma ilyet. A pigmentek mind csodásak, de nagyon sok szemhéjpúderem van (szemen kívül másra nemigen használnám őket). Ez az árnyalat mégis annyira gyönyörű, hogy ha találok, meg is veszem. Ezt egyébként még szájfény formájában is simán el tudom képzelni magamon. A cseresznye színű szájfény mostanság nagyon a szívem csücske. Ilyet, vagy valamilyen hasonló árnyalatot biztosan hazahozok. Ilyen alapon válogattam be a kedvencek közé ezt a csillogó körömlakkot is. Csillog+cseresznye színű=azt hiszem mérhetetlenül szükségem van rá. Fekete szemceruzából jelenleg csak nagyon maszatolóm van, úgyhogy jó lenne szert tenni egy újra, ami tartósabb. A spirálhoz nem fűzök nagy reményeket, de egy korábbi leárazáskor is így álltam egy Miss Sporty-hoz és azóta is az egyik kedvencem az a termék (holott azt a márkát nem is igen kedvelem és addig Max Factorhoz voltam szokva), szóval ki tudja...A BB krémet azért még letesztelem a boltban, de ha jó a szín és az allág...hát ennyi pénzért simán megéri!

Azért még lehet, hogy ezeken kívül elcsábít 1-1 körömdísz, körömlakk vagy rúzs...Hát meglátjuk, mit hoz a holnap!

De mi jön ezek helyett tavasszal? A tavaszi-nyári kollekció új termékeit itt nézhetitek meg! Nekem így első ránézésre csak a körömlakkokon akadt meg a szemem, de élőben aztán lehet, hogy megtetszik ez-az.

Egyébként a Catrice termékek is akciósak a boltokban, úgyhogy lehet arrafelé is kacsingatni. Itt találjátok a kifutó termékek listáját.

Nektek melyik kifutó termék a favorit? Esetleg beszereztetek már párat a dm-ben vagy a Müllerben közülük?


---------------------------------------------------------------

Fejlemények

Mint látjátok, a gyakorlatban kicsit eltértem a tervtől. 


Szemceruza, vörös körömlakk és sminkszivacs sajnos nem volt készleten. A pigmentről lemondtam, mert rájöttem, hogy gyakorlatilag ugyan ilyen színű szemhéjpúderem van itthon. Viszont megtetszett egy speciális fedőlakk (jobb szélen) és az arany színű körömdíszítő csomag (bal szél). Szájfény ügyben gondolkoztam még a narancsos árnyalaton, bár őszintén szólva alig tudtam választani a 4 szín közül (főleg, mert kívülről majdnem ugyan úgy néztek ki). Viszont hazaérve és kipróbálva rájöttem, hogy jól döntöttem. Épp egy kis színt ad az ajkaknak, nem olyan a fedése, mint egy szájfénynek, ilyen kategóriában pedig ez az árnyalat éppen ideális. Narancsból majd talán egy rúzst beszerzek a későbbiekben, ha már ekkora divat lett. A spirált mindenkinek ajánlom, főleg, mivel ennyire olcsó! Tényleg gyönyörűen meghosszabbítja a szempillákat és nem ragadnak össze a szálak sem. Dúsít is, bár főleg a hosszabbítás az erőssége (viszont az nagyon). Egyébként sikerült is 10 perc után megdörzsölnöm a szemem, mert elfelejtettem, hogy rajtam van a spirál, és egyáltalán nem kenődött el a festék, szóval a tartóssággal is elégedett vagyok. Ti mire tettetek szert az akcióban?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: