Narancs rúzs - Viseld stílusosan!

2014-ben is nagy divat marad a narancssárga rúzs, sőt, talán még jobban elterjedhet a hétköznapokban is! A következőkben olyan öltözködési és sminktippeket leshettek el a sztároktól, amelyek segítségével ízlésesen kombinálhatjátok ezt az erőteljes, élénk színt a szettetek többi darabjával.

I. Ruha

Ahogy gyűjtögettem a képeket azt vettem észre, hogy a vörös szőnyegen és a fotózásokon a narancs rúzshoz szinte mindig valamilyen más narancs színű ruhadarabot is választanak az öltöztetők. Lehet ez akár egy narancssárga koktélruha, vagy csak narancs színű kiegészítők. A lényeg, hogy a szín mégegyszer megjelenjen valahol a szettedben.




A másik nagy sláger a sötétkékkel való kombinálás, ami nem is meglepő, hiszen a színkörön is a kék a narancs komplementere. Ahogy a jobb felső képen látjátok, a kéket a sminkbe is be lehet csempészni egy alsó tusvonallal.


 II. Smink

Ilyen erőteljes színhez nem érdemes nagyon színes szemfestéket választani. Persze különleges alkalmakkor kitűnően mutat a naranccsal például az élénk pink árnyalat, de hétköznapokon nyugodtan megoldhatod a smink-kérdést egy tusvonallal vagy fekete szemceruzával. Itt most úgyis az ajkakon lesz a hangsúly.


Bátran kombinálhatod a narancsot fémes színekkel (arannyal, ezüsttel, bronzzal) vagy egy kis csillogó szemhájpúderrel vagy tussal. Ezek ragyogóvá teszik a tekintetet, mégsem vonják el a figyelmet a hangsúlyos rúzsról!


Én kezdetben furának találtam ezt a trendet, de ahogy egyre több ütős összeállítást láttam vele, nagyon megkedveltem. Szerencsére egyre többen merik használni a feltűnő rúzsokat a hétköznapokban is. Emlékszem, gimiben volt egy időszakom, amikor éppen nem voltak divatban és én csakazértis vörös rúzsban járkáltam, hogy "behozzam a köztudatba". Hát azóta pozitív változást vettek a trendek...

Ti hogy viszonyultok az élénk színű rúzsokhoz? Szoktatok ilyen színt használni?




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: